Κουβέρτες επιστρατεύει η BMW για να κρατάει ζεστούς του κινητήρες της

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Κουβέρτες επιστρατεύει η BMW για να κρατάει ζεστούς του κινητήρες της

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Την / Το Δευ Φεβ 24, 2014 11:32 pm



Ο εναλλακτικός τίτλος θα μπορούσε να είναι “Κουβερτούλα για την μπεμπούλα” αλλά είπα να το παίξω σοβαρός αφού η είδηση είναι κάθε άλλο παρά αστεία. Απλά μην αφήσεις την μητέρα σου να το δει αφού είναι ένα πράγμα να ξέρεις εσύ ότι τελικά είχε δίκιο και ένα εντελώς διαφορετικό πράγμα να το ξέρει αυτή! Πλάκα κάνω… φυσικά και ξέρει ότι έχει δίκιο!

Τέλος πάντων, ας σοβαρευτούμε λίγο γιατί αυτή η εξέλιξη έχει ενδιαφέρον. Η BMW θα χρησιμοποιεί κουβέρτες σε κάποια ευαίσθητα μέρη των κινητήρων και των περιφερειακών των αυτοκινήτων της ώστε να αυξάνει πιο γρήγορα τη θερμοκρασία σε αυτά με απώτερο στόχο, να αποδίδουν καλύτερα. Το ελαφρύ θερμοπλαστικό υλικό που η ίδια η εταιρία ονομάζει “κάψουλα”, θα καλύπτει το κάτω μέρος του κινητήρα, την εξάτμιση, το turbo, το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και την εισαγωγή του αέρα του υβριδικού sports car της BMW, του i8.

Σύμφωνα με την Γερμανική εταιρία, οι κινητήρες αυτοί, λειτουργούν καλύτερα, τόσο από πλευράς ισχύος όσο και από κατανάλωσης, όταν είναι ζεστοί. Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότερες αστικές μετακινήσεις, περιλαμβάνουν διαδρομές που δεν υπερβαίνουν τα 30 χιλιόμετρα σε απόσταση. Με αποτέλεσμα ο κινητήρας να μην φτάνει σχεδόν ποτέ στην ιδανική του θερμοκρασία

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πέρασαν περισσότερα από 100 χρόνια να βελτιώνουν την ψύξη των κινητήρων τους αλλά αυτή η μάχη έχει κερδιθεί εδώ και καιρό. Σήμερα υπάρχει υπερβολική ψύξη.

Δήλωσε ο project leader του Intelligent Energy Management, Felix Schedel. Ο υπεύθυνος για αυτή την ιδέα. Και συνέχισε:

Τον χειμώνα, αν ζεστάνεις το αυτοκίνητο ταχύτερα, χρησιμοποιείς λιγότερο καύσιμο. Η αύξηση στο βάρος μετά βίας μετριέται και το αυτοκίνητο μπορεί να γίνει ελαφρύτερο γιατί δεν χρειάζεσαι μερικά πράγματα πλέον.

Επιπλέον, οι κουβέρτες θα μειώσουν σημαντικά κάποιους από τους θορύβους και κραδασμούς πριν περάσουν στην καμπίνα. Άρα, μπορείς να έχεις λιγότερο από το βαρύ μονωτικό υλικό στο πάτωμα και τον “καθρέφτη” του αυτοκινήτου. Αυτό εννοεί ο Schedel όταν λέει ότι μπορεί το όχημα να γίνει ελαφρύτερο.

Στην τελική, μπορεί η κίνηση αυτή της BMW να μοιάζει αντίθετη με την κοινή λογική και γνώση αλλά έχει νόημα. Εκτός αυτού, δεν πιστεύω πως θα προχωρούσε στην πραγματοποίηση της ιδέας αν πρώτα δεν την δοκίμαζε, οπότε είναι πρακτικά δεδομένο ότι παράγει αποτελέσματα. Κουβέρτα κανείς;

Autoblog
avatar
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 30
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country :

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης