Η BMW θα λανσάρει ζάντα από ανθρακονήματα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

BMW ανθρακονήματα

Δημοσίευση από nikos e46 Την / Το Κυρ Φεβ 23, 2014 8:58 am

Ανθρακονημάτινες ζάντες θα εμφανιστούν σε μοντέλα παραγωγής της BMW σε λιγότερα από δύο χρόνια από σήμερα...
ενώ ένα νέο υλικό που προκύπτει από τη μίξη carbon με πλαστικό θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά άλλα μέρη των αυτοκινήτων της.

Φαίνεται πως η BMW έχει φτιάξει πλήρως ανθρακονημάτινες ζάντες αλλά και κάποιες που διατηρούν το κράμα αλουμινίου για τις ακτίνες και χρησιμοποιούν ανθρακονήματα μόνο περιμετρικά. «Γλιτώνουμε 25% βάρος σε σχέση με μια σφυρήλατη ζάντα αλουμινίου με αυτά τα υβρίδια, ενώ ακόμα 10% μείωση επιτυγχάνεται με τις φουλ ανθρακονημάτινες» δήλωσε ο υπεύθυνος ελαφριών κατασκευών της BMW Franz Storkenmaier.

Οι πιο ενημερωμένοι βέβαια γνωρίζουν ότι στο εμπόριο υπάρχουν ήδη aftermarket ανθρακονημάτινες ζάντες για δημοφιλή σπορ μοντέλα, ενώ και η Koenigsegg προσφέρει τέτοιες στα μοντέλα της. Όμως η BMW είναι ο πρώτος κατασκευαστής που θα προσφέρει μια τέτοια λύση ως πρώτη τοποθέτηση σε μοντέλα μαζικής παραγωγής. Σύμφωνα με τον Storkenmaier δεν υπάρχει κανένα θέμα ασφάλειας, ενώ ακόμα και οι γρατζουνιές που ίσως προκληθούν από κάποια επαφή με το πεζοδρόμιο επιδιορθώνονται ευκολότερα απ' ό,τι σε μια ζάντα αλουμινίου.

Η BMW έχει δημιουργήσει ακόμα ένα νέο υλικό που ονομάζει Secondary CFRP, για χρήση σε μέρη όπως τα πλαίσια καθισμάτων ή οι ρεζέρβες ανάγκης. «Χρησιμοποιούμε κομμάτια ανθρακονημάτων που περισσεύουν από την παραγωγή των i3 και i8», δήλωσε ο Storkenmaier. «Τα αναμειγνύουμε με πλαστικό και το υλικό που προκύπτει μπορεί να διαμορφωθεί από τα παραδοσιακά καλούπια, είναι όμως δυνατότερο και ελαφρύτερο από κάθε θερμοπλαστικό».

Το ότι για τη δημιουργία αυτού του υλικού χρησιμοποιούνται απομεινάρια ανθρακονημάτων από άλλες κατασκευές χαμηλώνει πολύ το κόστος του και το κάνει ανταγωνιστικό του μαγνησίου. Και, για παράδειγμα, η δομή ενός ταμπλό που έχει φτιάξει η BMW από αυτό ζυγίζει 20% λιγότερο απ' ό,τι η αντίστοιχη από μαγνήσιο. Το μέλλον αναμένεται ελαφρύ...
avatar
nikos e46
Bmw Member
Bmw Member

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 171
Ηλικία : 37
Τόπος : kilkis
Μοντέλο BMW : e46 coupe
Country :

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Η BMW θα λανσάρει ζάντα από ανθρακονήματα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια

Δημοσίευση από swartz Την / Το Κυρ Φεβ 23, 2014 2:18 pm

nikos e46 έγραψε: Το μέλλον αναμένεται ελαφρύ...

....και η τσέπη μας το ίδιο θα πάθει........θα ελαφρύνει για άλλη μια φορά..
avatar
swartz
Bmw Addict
Bmw Addict

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 956
Ηλικία : 47
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : 316i e 46 facelift
Country :

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Η BMW θα λανσάρει ζάντα από ανθρακονήματα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια

Δημοσίευση από ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ Την / Το Δευ Φεβ 24, 2014 11:16 pm


Δεν έχει περάσει ούτε μία εβδομάδα από τότε που ενημερώσαμε για την επέκταση της γραμμής παραγωγής ανθρακονημάτων της BMW και τώρα, άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες που λένε ότι η Γερμανική εταιρία σχεδιάζει να λανσάρει μία πλήρως ανθρακονημάτινη ζάντα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Οι τελευταίες εξελίξεις από την BMW στο “μέτωπο” των carbon εξαρτημάτων, περιλαμβάνουν ένα τιμόνι, έναν μονοκόμματο άξονα μετάδοσης αλλά και μία νέα carbon-plastic σύνθεση. Σε αυτά θα προστεθεί (θεωρητικά πάντα) η αμιγώς carbon ζάντα αλλά και μία ακόμα, “υβριδική” ζάντα, με ανθρακονημάτινες ακτίνες και περιφέρεια από κάποιο κράμα μετάλλου.

Σύμφωνα με τον Franz Storkenmaier, Lightweight Construction Manager της εταιρίας, η υβριδική ζάντα είναι 25% ελαφρύτερη από μία συμβατική (ελαφρού κράματος) ενώ η αμιγώς ανθρακονημάτινη, είναι 35% ελαφρύτερη. Ο Storkenmaier τόνισε πως αυτές οι ζάντες έχουν πολύ μεγάλες αντοχές σε μικροζημίες. Τέλος, όσον αφορά στο carbon τιμόνι, ο Γερμανός είπε πως είναι στο στάδιο που περιμένει έγκριση από την Ε.Ε. ενώ σημείωσε πως σε αντίθεση με άλλα ανθρακονημάτινα τιμόνια που έχουν μεταλλικό σκελετό, αυτό της BMW έχει carbon.

Εμείς από την πλευράς μας να σημειώσουμε πως η αμιγώς ανθρακονημάτινη ζάντα δεν είναι καινοτομία (η Koenigsegg προσφέρει τέτοιες για την Agera R από το 2012). Ωστόσο, ανάλογα πάντα με τα πλάνα της BMW, ίσως να είναι η πρώτη φορά που προσφέρεται από κατασκευαστή σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.


Autoblog
avatar
ΚΩΠΗΛΑΤΗΣ
Moderator
Moderator

Άντρας
Αριθμός μηνυμάτων : 14071
Ηλικία : 30
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Μοντέλο BMW : E39 M PACK & E21 315
Country :

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://www.microtronic1990.eu/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης